tisdag 15 november 2011

Budget läppglans från HM

Läppglans är en produkt jag tycker är otroligt tråkigt att lägga pengar på, jag är en läppstifts-tjej!
Jag kan tycka att det känns helt galet att betala över 200 kronor för ett glans - men när det väl händer att jag köper läppglans för de pengarna är det longwear glans eller "flytande läppstift", Dessa är inget utav det. De är skira men ger en fin hint av färg på läpparna. Right red är mer pigmenterad och jag tror den kommer bli riktigt fin över en röd eller rosa läpppenna. Right red är fullspäckad med guldfärgad microglitter  medans Bordeaux nights är helt utan skimmer. De båda har en svag doft utav körsbär och kanske lite lite vanilj. Bara hylsan gör det värt köpet!
Priset? 9.50 / styck på H&M

1 kommentar:

  1. Jag lyckas alltid tappa bort läppglansen , förstår verkligen inte vart de tar vägen. Dessa blir mycket billigare i längden... :D

    SvaraRadera