tisdag 22 november 2011

Testing testing.. Trind nail repair & mavala nagelbandsremover

Igår hade jag några minuter att döda innan mitt tåg gick så jag smet in på kicks och självklart kom jag ut med något, funderat på att köpa Trind nail repair och Mavalas nagelbandsremover jätte länge så nu köpte jag dem äntligen. Trind ska målas på en gång om dagen i 14 dagar och sedan en gång i veckan för att behålla hårdheten i nageln, Mina naglar är supermjuka så det blir spännande att se hur den funkar för mig. Tyvärr innehåller den 4% formaldehyd (allergi och cancer framkallande).  



4 kommentarer:

  1. Verkar det funka? Är också sugen på att testa..

    SvaraRadera
  2. Handlar du något från beautybay.com?
    det är billigare än många svenska sidor, men hr inte vågar beställa än.. :)

    SvaraRadera
  3. Våga!
    Jag handlar mycket därifrån och andra Engelska webbshoppar! Du kan lita på den sidan :)

    SvaraRadera
  4. Jag beställde och väntar nu spänt på paketet :D
    Vill att det ska komma nu, nu! :)

    SvaraRadera