onsdag 14 december 2011

Beställning från feelunique.com

Äntligen kom paketet som jag väntat så på! Ny foundation, inte från MAC denna gång. Fick ett prov på denna (Skin illusion) på clarins disken och trots att färgen var helt fel (finns endast 6 nyanser här i sverige) så märke jag att den verkligen passade för min hy. Syns inte på huden, jämnar ut hudton supersnyggt, doftar fantastiskt (lite melon, är du doftkänslig så kan ju det vara bra att veta) sitter bra. Jag förälskade mig i provet jag fick så beställde den ljusaste nyansen som går åt det gula hållet. Här i sverige kostar den 405:- för 30ml, jag beställde min hos feelunique för 21pund.
Fuktmasken från MD har jag hört så otroligt mycket gott om och fukt är något jag verkligen behöver, speciellt nu, min hy stramar och kliar så jag har höga förhoppningar på denna!
Serumet beställde jag då jag använder fuktcreme i samma serie men kommer sluta använda det så denna har jag redan lagt ut på tradera  , köp nu pris 400 ink. frakt. Kostar 595 i butik.

Nu ska här testas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar