onsdag 7 december 2011

En del av samlingen


Är det pinsamt att erkänna att man är lite sminkberoende? Nej då!
Här ser ni största delen av min sminksamling. 

Kanske ska tillägga att den var 1/3 större för ett tag sedan, innan jag gjorde en rejäl rensning. Var riktigt skönt att rensa bort en massa H&M-strunt (jag gillar typ EN produkt i hela H&Ms sminksortiment) samt en massa gammalt. 

I samlingen finns det nog mest MAC och Smashbox (absoluta favoriterna), en del Lancôme, NARS, lite MUS, Elizabeth Arden, med mera. Men! Har även en del "billigare" märken, som E.l.f, Maybelline MNY och lite eBay. (Underskatta inte eBay!)

Hojta till om det är något speciellt ni vill se
Jag kanske kan göra recensioner på vissa produkter, eller visa en del efter kategori? Ska även försöka knåpa ihop en "riktig" presentation av mig så fort jag har mer tid över.

8 kommentarer:

  1. Kan du inte börja med att visa dina favoriter helt enkelt? :)

    SvaraRadera
  2. Det kan jag absolut göra. (: Sätter igång så fort jag har tid över från plugg. (:

    SvaraRadera
  3. Jag hade velat se bättre bilder på glittret :)

    SvaraRadera
  4. Lite tips på foundation vore ju underbart! Kraaaaaam

    SvaraRadera
  5. Bättre bilder på glittret kan jag ordna. (:

    Foundationtips kommer också!

    Kan nog lägga upp bättre bilder på mina favoritögonskuggor, rogue, mascaror, läppstift, läppglans och mina paletter. (:

    SvaraRadera
  6. hade vart asgrymt med tips på nån bra highlighter, o hur man använder/applicerar det :)

    o om du har nåt tips om nåt mattare lipstick i typ.. peach färg? letar efter nån blandning mellan nude/peach/ljusrött haha. är så clueless när det gäller snygga läppar

    SvaraRadera
  7. Försök att inte köpa märken som testar på djur. Det är så fruktansvärt onödigt!!

    SvaraRadera
  8. Hanna: Jag är emot djurtestning, men för den sakens skull tänker jag inte slänga allt mitt smink värt tusentals kronor! Jag använder upp först. Vänligen predika inte för en person du inte känner.

    SvaraRadera