torsdag 8 december 2011

Trind nail repair efter två veckor

Nu har jag använd produkten lite och tänker ge ett litet utlåtande. Du ska använda den en gång om dagen i 14 dagar sedan 1 gång i veckan för att behålla hårdheten i nageln. Jag har inte använd det en gång om dagen då jag snabbt insåg att nageln skulle bli för hård, en nagel som är för hård går lättare av. Jag har använt den ca 3 gånger i veckan och det har känts lagom. Tyvärr så har jag märkt av att jag blir öm under nageln, detta gör att jag inte kommer använda denna alls eller väldigt sällan. Att den innehåller det cancerframkallande ämnet formaldehyd kan vara bra att veta och ta ställning till hur man känner för det. Nageln blir hård och den fungerar verkligen som nagelstärkare men jag kommer testa en utan formaldehyd nu.

Priset är 129:- och du kan köpa den på tex åhlens och kicks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar